Raskone toimii nyt uuden brändin alla. Yritys haluaa tuoda ilmemuutoksella näkyväksi kehittymistään nykyaikaiseksi hyötyajoneuvojen huollon ja korjauksen ammattilaiseksi ja viestiä yrityksen kyvystä vastata asiakkaiden ja toimintaympäristön haasteisiin tulevaisuudessa.

Vuonna 1994 alkanut Raskoneen tarina hyötyajoneuvojen parissa jatkuu nyt uuden ilmeen alla. Brändityön kerrotaan pohjautuvan asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin. Raskoneesta halutaan yrityksen tiedotteen mukaan välittää kuva helposti lähestyttävänä, asiakkaita intohimolla ja taidolla palvelevana yhteistyökumppanina. 

Asiakkaille ilmemuutos näkyy verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa sekä korjaamoilla. 

”Brändimuutos pohjautuu visioomme olla asiakkaiden arvostama ensisijainen kumppani. Erinomainen asiakaspalvelukokemus ja kestävien asiakassuhteiden rakentaminen on avainasemassa tavoitteiden saavuttamisessa. Asiakkaiden ja toimintaympäristön muutokset toimivat meille kehityksemme suunnannäyttäjänä”, kertoo Raskone Oy:n toimitusjohtaja Jan Popov.

Raskone lyhyesti

Raskone Oy on vuonna 1994 perustettu hyötyajoneuvojen valtakunnallinen korjaamoketju. Korjaamoja on tällä hetkellä 18 ympäri maan. Raskoneella työskentelee yli 450 hyötyajoneuvojen korjaamotoiminnan ammattilaista. Yritys kertoo hoitavansa ajoneuvokaluston huollot ja korjaukset niin alustan kuin päällirakenteiden osalta. Raskone kuuluu pörssiyhtiö Relais Group Oyj -konserniin.

Edellinen artikkeliSähköinen jäteauto vähentää kantakaupungin melua ja päästöjä
Seuraava artikkeliFalck on nyt REDGO