Avainsanalla "Ruotsi" merkityt artikkelit

Ruotsi sallii tutut enimmäispainot suomalaisrekoille

Suomalaisrekat voivat ajaa jatkossakin Ruotsissa 48 tonnin painoisilla puoliperävaunuyhdistelmillä ja 60-tonnisilla täysperävaunu- ja moduuliyhdistelmillä.

Övertorneån lavaräätälit

Övertorneån lavaräätälit SLP tunnetaan automiesten keskuudessa lähinnä automaattikaseteistaan. Huomattavan osan tehtaan tuotannosta muodostavat myös kaivosteollisuuden kuljetustarpeisiin valmistetut malmiautot, joita kuitenkin nähdään harvemmin kaivosten ulkopuolella.

Kapteeni Koukku ja kumppanit

Kapteeni Koukku ja kumppanit Suur-Tukholman alueen yli kahden miljoonan asukkaan tarpeita palvelevat päivittäin tuhannet kuljetusalan ammattilaiset, joista yhden tehotiimin muodostavat kuusi TSM i Järfällan Scaniaa ja yksi kaivinkone kuljettajineen.

Stockholm Truck Meet 2012 – Kiitoratakekkerit

Stockholm Truck Meet 2012 - Kiitoratakekkerit Stockholm Truck Meet keräsi kuorma-autoja ja niiden ystäviä viettämään yhteistä viikonloppua vanhalle sotilaslentokentälle Strängnäsiin. Paikka oli uusi, mutta kujeet jo moneen kertaan käytetyt ja hyväksi havaitut.

Pitkä keikka

Pitkä keikka Pitkä keikka on venyvä käsite. Hyvällä omallatunnolla sellaiseksi voi luokitella Pasi Vornasen ajamaa erikoiskuljetusta Ruotsin Sundsvallista Venäjän Bratskiin. Aikaa kului kuukausi ja matkaa kertyi 14 300 kilometriä!

Volvo FH16 750 – Voiman tuntoja

volvo-fh16-750-ruotsi Mäet ovat siellä missä ennenkin, mutta niiden ylittämiseen tarjotaan yhä enemmän voimaa. Kokeilimme miten 750-hevosvoimainen Volvo FH16 riehuu Jönköpingin nousuissa.

Nordic Trophy – Kansankodin rekkakinkerit

scania-per-brodde Ruotsalaiset olivat jälleen kerran onnistuneet luomaan erinomaisen tunnelman Mantorpin rekkafestivaaleille.

Scanialla Skåneen

scandic-trans-scania-silja-serenade Virran vihreän Scanian työmaa on Suomen ja Ruotsin välinen rahtiliikenne. Autoa Scandic Transin ajossa pyörittää Kososen Ilkka, jonka kyydissä teimme matkan Helsingistä Helsingborgiin ja takaisin.

Scanian Euro 6 -moottori – Kuutosvaihteelle

scania-euro6-moottorit Euro 6 -päästönormi on haaste, joka jokaisen EU-markkinoilla toimivan kuorma-autovalmistajan pitää ratkaista parin vuoden sisällä. Tekniseen ponnistukseen on tartuttu hyvissä ajoin Södertäljessä, sillä Scania tarjosi jo mahdollisuuden maistella uutta tekniikkaa tien päällä.
Sivu 2/212
Volvo FH16Skuba Suomi OyHinausautot K. SulinkoHinausautot Raimo MoisioJenox - Larsmo Helcom